GYMSTICK™
Gymstick je pripomoček, ki omogoča učinkovito treniranje celega telesa. Z redno vadbo lahko vplivamo na povečanje mišične moči, vzdržljivosti, ravnotežja, gibljivosti in izboljšanje koordinacije. Več o njej si preberite na gymstick.si
SPINNING®
Spinning je skupinska vadba, ki jo izvajamo na stacionarnem kolesu (spinnerju) ob spremljavi glasbe. Skrbno načrtovane treninge izvajajo strokovno usposobljeni inštruktorji z licenco. Več o tem si preberite tuki ali spinning.com.
3D TNZ TRENING
Krožni trening, kjer učvrstimo celotno telo in vse mišične skupine. Poudarej je na problematičnih delih ženskega telesa (trebuh, noge, zadnjica)
SPINPILATES
30 min.spinning treninga in 30 min pilates vaj. Vse v enem:)
FIT PUMP®
Najhitrejša pot do popolne postave; izgube odvecne mašcobe in oblikovanega telesa. FITPUMP je vadba ki se izvaja z utežmi, katere posledica je tonizirano in kondicionirano celotno telo.
STEP
Je vadba, pri kateri uporabljamo stopničko oziroma STEPER, na katero se s pomočjo različnih gibalnih struktur vzpenjamo in zopet spuščamo z nje. Višino stopničke prilagajamo glede na znanje, izkušnje, intenzivnosti vadbe in telesno višino vadečih.
FITBALL
Fitball je odlična žoga za izvajanje različnih razteznih in razgibalnih vaj, ki izboljšujejo počutje ter krepijo telo. Prav tako predstavlja odličen pripomoček pri rehabilitaciji in pri terapijah.
KONDICIJSKI TRENING
Je aerobna vadba kjer je velik del ure namenjen pridobivanju kondicije in izgorevanju maščob. Po končanem ogrevanju, sledi 1 minutka teka na mestu, nato 1 minuta krepilnih vaj za celo telo, v zaporedju 45 minut.
PILATES
Strokovnjaki zatrjujejo, da s pomočjo pilatesa vplivamo na izboljšanje telesne drže, oblikujemo postavo, okrepimo hrbtno in trebušno muskulaturo. Z redno vadbo preprečujemo pojav bolečin v hrbtenici, povečujemo gibljivost, izboljšujemo ravnotežje in koordinacijo, samozavedanje telesa ter samozavest.
TNZ – trebuh noge zadnjica
je v svetu najbolj priljubljena in obiskana zvrst aerobike. Je aerobna vadba s poudarkom na krepitvi mišic trupa, nog in zadnjice. V prvem delu pridobivamo na vzdržljivosti, drugi del pa je namenjen oblikovanju telesa, pridobivanju moči in sprostitvi.
JUTRANJA TELOVADBA
Dokazano je, da jutranja telovadba blagodejno deluje na prebuditev presnove in nemoteno delovanje srčno žilnega sistema, da lahkotno stopimo v nov dan. Ravno jutranja rekreacija nam »požene kri po žilah«.
AEROBIKA MIX
Inštruktor se odloči med vsemi vadbani na urniku. Vedno nekaj novega, da vam ne bo dolgčas:)
AKTUALNO
Veliko novosti v FIT365, preberi si več...

Individualne vaje po dogovoru!
KONTAKT
Martina Lenasi Velušček
tel: 041 / 351 - 071
email:
FIT365 d.o.o., trenerstvo in nutricionizem | 041 / 351 - 071 | vse pravice pridržane, © fit365.si